Готові поділитись досвідом?
Дякую. Скоро сконтактуємось!
⚠️ Важливо для спікерів! Щоб виступ був корисним і цінним для учасників, спікер має бути готовим до кількох правил:
1. Жодної реклами під час виступу. Доповідь має нести практичну користь для всіх учасників. Презентація бренду чи продукту можлива у форматі каво-перерви, нетворкінгу чи вечері, але не зі сцени.2. Максимум практики та інсайтів. Діліться тим, що дійсно корисне і працює: внутрішня кухня, кейси, креативи з їхнім CTR, CPM, конверсіями тощо. Загальних речей та “води” не буде.3. Зміст і тематика - погоджуються заздалегідь. Ми цінуємо ваш досвід, але важливо, щоб лекція була максимально релевантною, не дублювала інші теми та несла користь кожному учаснику.
Ми готуємо серйозний форум: без води, без зайвих вступів, без реклами. Якщо ви готові ділитися досвідом і цінними знаннями - вам точно до нас.
Розкажіть нам, хто ви?